Gezamenlijk concert van "Oranje" en Chorgemeinschaft Irschenberg met CD-presentatie op 22 mei 2009

Op vrijdag 22 mei 2009 om 20.30 uur wordt door Zangvereniging Oranje, in het Cultureel Centrum FASILA, Ter Hallen 10 te Schinveld, een concert georganiseerd.
Naast de mannen van "Oranje" zal ook de Chorgemeinschaft Irschenberg aan dit concert meewerken. De Chorgemeinschaft Irschenberg is een gerenommeerd koor uit de Duitse deelstaat Bayern, bestaande uit 50 vrouwen en mannen die onder de leiding van Dr. Hans Billo staan.
Beide koren concerteerden tijdens de succesvolle concertreis van "Oranje" in 2007 naar Altötting samen in de Parochiekerk te Irschenberg. Aansluitend aan het concert werd er een gezellige avond georganiseerd waarop tussen de beide koren vriendschap werd gesloten.
De Chorgemeinschaft bevind zich nu op concertreis en wij zijn blij dit prachtige koor op deze avond bij ons te gast te hebben.

Ook zal tijdens het concert de nieuwe Dubbel-cd gepresenteerd worden.
In oktober 2008 kwam het eerste (geestelijke) deel van de cd van de pers. Na vier volgende avonden in de opnamestudio voor het tweede (wereldlijke) deel en nog enkele sessies voor de eindafwerking zal de complete cd worden gepresenteerd en feestelijk aan de eregasten worden aangeboden.
De planning voor deze concertavond is globaal als volgt:
    • 20.30 uur Optreden van Oranje
    • 21.00 uur Cd-presentatie
    • 21.15 uur Pauze, waarin gelegenheid de cd te kopen  (Dubbel CD € 12,50; Enkel CD € 7,50)
    • 21.30 uur Optreden van Chorgemeinschaft Irschenberg e. V.

De toegang voor het publiek is gratis.

Verdere Inlichtingen:
Secr. Zangvereniging ORANJE
t.a.v. John Weusten
secretaris@zv-oranje.nl

Voor meer informatie over de Chorgemeinschaft Irschenbergklik e.V. hier.